Ak ste v tejto oblasti nováčik, radi vám pomôžeme
Ak už viete, čo potrebujete, prejdite k nám a získajte ponuku na mieru.
Spoznajte všetky výhody online platobnej brány a zefektívnite tak váš business.
Prijímajte karty kedykoľvek a kdekoľvek a ušetrite na poplatkoch!
Pripravili sme pre vás celé portfólio doplnkových služieb, ktoré môžete získať k vášmu terminálu alebo k platobnej bráne
Všetko čo potrebujete vedieť k platobným terminálom, platobnej bráne, doplnkovým službám a našim portálom.
Ak ste v tejto oblasti nováčik, radi vám pomôžeme
Ak už viete, čo potrebujete, prejdite k nám a získajte ponuku na mieru.
Spoznajte všetky výhody online platobnej brány a zefektívnite tak váš business.
Prijímajte karty kedykoľvek a kdekoľvek a ušetrite na poplatkoch!
Pripravili sme pre vás celé portfólio doplnkových služieb, ktoré môžete získať k vášmu terminálu alebo k platobnej bráne
Všetko čo potrebujete vedieť k platobným terminálom, platobnej bráne, doplnkovým službám a našim portálom.
Všetko čo potrebujete vedieť k platobným terminálom, platobnej bráne, doplnkovým službám a našim portálom.
Ako reštartovať platobný terminál?
Reštart platobného terminálu vykonáte súčasným stlačením žltého tlačidla a bodky. Obe tlačidlá podržte na približne 2 sekundy. Ak by sa terminál nezapol sám, podržte zelené tlačidlo.
Čo znamená skratka TID?
TID = ID zariadenie. Každý platobný terminál má pridelené svoje identifikačné číslo.
Kde zistím číslo platobného terminálu?
Číslo platobného terminálu sa zobrazuje na displeji platobného terminálu. Ide o šesťmiestne číslo. Vytlačí sa na každú účtenku a uzávierku s označením ID zariadenia.
Platobný terminál nefunguje. Čo mám robiť?
Zavolajte nám na našu linku podpory – telefónne číslo je +421 222 121 212 a je k dispozícií 24 hodín denne, 7 dní v týždni. Aby sme riešenie urýchlili, pripravte si prosím číslo terminálu, ktoré nájdete na účtenke z terminálu alebo uzávierke vytlačenej z terminálu. Číslo terminálu sa tiež zobrazuje na displeji terminálu. Operátor si overí umiestnenie terminálu. Následne vyskúšate terminál reštartovať. Ak to nepomôže, zaistíme, že sa vám do 120 minút ozve technik, ktorý s vami dohodne termín opravy terminálu.
Akým spôsobom môžem získavať výpisy transakcií?
Výpisy sú výhradne elektronické vo formáte PDF (.pdf) alebo Excel (.xlsx), ktoré si môžete stiahnuť v Merchant Portal na adrese https://gpnmerchant.com/mportal alebo si tu môžete nastaviť ich zasielanie na e-mail.
Môže GP vydávať platobné karty?
Spoločnosť Global Payments je certifikovaným personalizačným centrom spoločností Visa a Mastercard. Čipové karty pre banky: GP ponúka kompletnú výrobu čipových kariet od A po Z. Teda od dodania plastových kartičiek, cez tvorbu potrebných dát až po finálnu personalizáciu a rozosielanie kariet klientom.
Global Payments je obchodný názov spoločnosti Global Payments s.r.o., ktorá podniká v Českej republike, so sídlom V Olšinách 626/80, Strašnice, 100 00 Praha 10, Česká republika, IČO: 042 35 452 zapísaná v obchodnom registri vedenom Mestským súdom v Prahe, oddiel C, vložka 244453, konajúca na Slovensku prostredníctvom svojej organizačnej zložky Global Payments s.r.o., organizačná zložka, so sídlom na Vajnorská 100/B 831 04 Bratislava - Nové Mesto, IČO: 50 010 301, zapísaná v obchodnom registri vedenom Okresným súdom Bratislava I, oddiel Po, vložka 3016/B. Spoločnosť Global Payments s.r.o. je regulovaná Českou národnou bankou a oprávnená poskytovať platobné služby podľa zákona č. 370/2017 Sb. o platobnom styku na základe povolenia Českej národnej banky.
© 2021 Global Payments s.r.o. Všetky práva vyhradené. Všetky ostatné ochranné známky, názvy výrobkov a logá identifikované alebo uvedené v tomto dokumente sú majetkom príslušných vlastníkov.