Najčastejšie otázky

Reštart platobného terminálu vykonáte súčasným stlačením žltého tlačidla a bodky. Obe tlačidlá podržte na približne 2 sekundy. Ak by sa terminál nezapol sám, podržte zelené tlačidlo.

TID = ID zariadenie. Každý platobný terminál má pridelené svoje identifikačné číslo.

Číslo platobného terminálu sa zobrazuje na displeji platobného terminálu. Ide o šesťmiestne číslo. Vytlačí sa na každú účtenku a uzávierku s označením ID zariadenia.

Zavolajte nám na našu linku podpory – telefónne číslo je +421 222 121 212 a je k dispozícií 24 hodín denne, 7 dní v týždni. Aby sme riešenie urýchlili, pripravte si prosím číslo terminálu, ktoré nájdete na účtenke z terminálu alebo uzávierke vytlačenej z terminálu. Číslo terminálu sa tiež zobrazuje na displeji terminálu. Operátor si overí umiestnenie terminálu. Následne vyskúšate terminál reštartovať. Ak to nepomôže, zaistíme, že sa vám do 120 minút ozve technik, ktorý s vami dohodne termín opravy terminálu.

Výpisy sú výhradne elektronické vo formáte PDF (.pdf) alebo Excel (.xlsx), ktoré si môžete stiahnuť v Merchant Portal na adrese https://gpnmerchant.com/mportal alebo si tu môžete nastaviť ich zasielanie na e-mail.

Spoločnosť Global Payments je certifikovaným personalizačným centrom spoločností Visa a Mastercard. Čipové karty pre banky: GP ponúka kompletnú výrobu čipových kariet od A po Z. Teda od dodania plastových kartičiek, cez tvorbu potrebných dát až po finálnu personalizáciu a rozosielanie kariet klientom.