Vyriešte akúkoľvek komunikáciu s Global Payments jednoducho a bez čakania. Prihláste sa do Marketplace a spravujte svoj účet kedykoľvek budete potrebovať.
Novinka - vyskúšajte novú aplikáciu MyGP Mobile!
Predstavujeme vám Marketplace, nový online portál určený pre našich klientov. Vďaka nemu môžete pohodlne a bezpečne spravovať svoj účet v Global Payments. Umožňuje jednoducho zmeniť nastavenie platobných terminálov alebo platobnej brány, pridávať nové funkcionality, alebo objednávať dodatočné služby. Vďaka šikovným prehľadom budete mať svoj účet pod kontrolou na jednom mieste. S online portálom Marketplace vyriešite každú požiadavku za pár kliknutí a budete mať viac času na svoje podnikanie.
Už teraz môžete nájsť Merchant Portál vo vašom zákazníckom účte v Marketplace. Čo tu nájdete? Napríklad informácie o transakciách z platobného terminálu alebo brány. Môžete vyhľadávať platby a filtrovať ich podľa času a rýchlo nájsť tú, ktorú práve potrebujete. Analyzujte svoje dáta a jednoducho si vyexportujte report vo formáte pdf alebo xlsx. Potrebujete odovzdať zamestnancom prístup do Merchant Portálu? Nie je problém, nastavte im užívateľské oprávnenia. Samozrejmosťou sú aj emailové notifikácie.
Vďaka novej aplikácii MyGP Mobile získate aktuálny prehľad o produktoch a službách, ktoré máte od Global Payments. Uľahčite si život a spravujte svoj zákaznícky účet priamo zo svojho telefónu.
Ako sa prvýkrát prihlásiť do aplikácie?
Nemôžete nájsť prihlasovacie údaje do vášho účtu Marketplace? Zavolajte nám na +421 222 121 212.
Zmeny v nastavení alebo objednanie nových služieb si môžete jednoducho zariadiť sami, online a bez čakania.
Portál je dostupný na akomkoľvek zariadení 24 hodín denne, 7 dní v týždni.
Všetky produkty a služby máte na jednom mieste. Rovnako aj požiadavky, ktoré ste nám adresovali.
Aplikácia je intuitívna a prispôsobená prehliadačom v počítači, v mobile i v tablete.
Ak už ste naším klientom, po podpise zmluvy ste dostali váš vlastný personalizovaný link na prístup do portálu. Pár krokmi si vytvoríte profil vrátane prihlasovacieho mena a hesla. Vaše prihlásenie je bezpečné a autorizované. Po prihlásení vás sprievodca prevedie základnými funkciami, a tak môžete aplikáciu začať využívať ihneď.
Neviete aké sú vaše prihlasovacie údaje? Zavolajte nám na +421 222 121 222 alebo napíšte na [email protected].
Čo je Marketplace?
Marketplace je webový portál podobný aplikáciám internetového bankovníctva. V rámci portálu Marketplace získavate okamžitý kompletný prehľad a kontrolu nad nastavením svojho účtu v Global Payments. Máte možnosť jednoducho realizovať zmeny nastavenia, požiadať o ďalšie služby alebo zadať akúkoľvek inú požiadavku na Global Payments.
Aké sú výhody Marketplace?
Na čo Marketplace slúži a čo všetko umožňuje?
Ako získam prístup do Marketplace?
Obchodník (konateľ firmy) dostane uvítací email so svojím vlastným personalizovaným odkazom na prístup do portálu. Kliknutím na odkaz si jednoduchými krokmi vytvoríte svoje prihlasovacie meno a heslo. O zaslanie uvítacieho emailu do Marketplace môžete tiež požiadať svojho obchodného zástupcu, poprípade nás kontaktovať cez zákaznícku linku.
Alternatívny spôsob:
Do Marketplace sa môžete zaregistrovať na stránke www.mygp.sk. Konateľ firmy zadá základné identifikačné údaje (IČO, meno, priezvisko a číslo občianskeho preukazu), ktoré sú uvedené v zmluve s Global Payments. Po úspešnej verifikácii všetkých týchto údajov v našich databázach si v jednoduchých krokoch vytvoríte svoje prihlasovacie meno a heslo. V prípade, že pri verifikácii údajov nenájdeme zhodu pri jednom alebo viacerých údajoch, máte možnosť požiadať o prístup prostredníctvom požiadavky o asistenciu. Po spracovaní požiadavky vás budeme kontaktovať a vašu požiadavku doriešime telefonicky.
Ako často sa údaje o nastavení produktov a služieb v Marketplace aktualizujú?
Aktualizácia dát prebieha v Marketplace 1x za deň, a to v skorých ranných hodinách.
Je prístup do Marketplace spoplatnený?
Prístup do portálu Marketplace je zdarma.
Ako sa ukladajú a odosielajú jednotlivé zmeny uskutočnené v portáli Marketplace?
Všetky zmeny, ktoré boli vykonané a uložené počas jedného prihlásenia do portálu, sa automaticky priradia do jednej požiadavky (ticketu) a odošlú sa na spracovanie hneď, ako sa používateľ z portálu odhlási. To znamená, že po odhlásení a opätovnom prihlásení do portálu sa každá ďalšia zmena bude odosielať ako nová požiadavka.
Upozornenie: Jednotlivé požiadavky sa riešia postupne, v poradí, v akom boli zadané, a nie je možné meniť poradie spracovania jednotlivých požiadaviek.
Kto z firmy môže dostať oprávnený prístup do Marketplace?
Na začiatku má prístup do Marketplace len konateľ firmy. Môže však v Marketplace požiadať o vytvorenie nového používateľského konta, cez ktoré bude k službe pristupovať iný používateľ. Táto požiadavka sa vytvára v záložke „Zadať špeciálnu požiadavku“. Následne sa zvolí možnosť „Vytvoriť nového používateľa“, kde bude klient vyzvaný zadať základné kontaktné údaje nového používateľa. Ak je nový používateľ konateľom spoločnosti, získa rolu konateľa spoločnosti (štatutára). Ak nie, dostane rolu bežného používateľa.
Aké používateľské roly sú v Marketplace zadefinované?
Konateľ spoločnosti (štatutár) - rola je pridelená len konateľom spoločnosti a poskytuje plné práva v nastavovaní služieb a produktov
Bežný používateľ - túto rolu získava každý nový používateľ, ktorý nie je konateľom spoločnosti. Tento používateľ má tiež prístup k nastaveniam produktov a služieb, avšak
akákoľvek významná zmena uložená týmto používateľom je odoslaná na schválenie konateľovi spoločnosti. Zároveň tento používateľ nemá prístup k osobným údajom (KYC
data) konateľov
Upozornenie: Ak je vyžadované schválenie konkrétnej požiadavky bežného používateľa konateľom, nebude táto požiadavka (ticket) zaslaná na spracovanie do Global Payments,
pokiaľ nedôjde k jej schváleniu konateľom.
Kde si môžem pozrieť zoznam mojich požiadaviek zadaných v Marketplace?
Zoznam jednotlivých požiadaviek (ticketov) sa dá jednoducho zobraziť v „Centre správ“.
Aký je rozdiel medzi Marketplace a Merchant portálom?
Marketplace je online portál, ktorý vám poskytuje kompletný prehľad a kontrolu nad nastavením vášho účtu v Global Payments. Máte možnosť jednoducho realizovať zmeny nastavenia, požiadať o ďalšie služby alebo zadať akúkoľvek požiadavku do Global Payments.
Merchant portál je aplikácia, ktorá vám poskytuje úplný prehľad o všetkých vašich transakciách a platbách, ktoré prebehli na vašom platobnom termináli alebo na platobnej bráne GP webpay.
Budem môcť po aktivácii Marketplace aj naďalej používať Merchant portál?
Áno, oba systémy budú pre klientov dostupné aj naďalej.
Ako sa dostanem z Marketplace do Merchant portálu?
Marketplace umožňuje veľmi jednoduchý a priamy prístup do Merchant portálu bez nutnosti znovu zadávať prihlasovacie meno a heslo. Systém si spáruje používateľský účet Merchant portálu s používateľským účtom v Marketplace a každé ďalšie prihlásenie už bude prebiehať úplne automaticky.
Funguje Marketplace aj na mobilnom zariadení?
Áno, portál Marketplace je nadizajnovaný tak, aby sa prispôsobil akejkoľvek veľkosti obrazovky, takže ho plnohodnotne môžete využívať aj vo svojom mobilnom telefóne alebo tablete.
Kde si môžem spravovať služby, ktoré priamo nesúvisia s akceptáciou platieb, ako je napr. GP analytics alebo Maxima poistenie?
Prístup k týmto službám a ich nastavenie jednoducho nájdete pod ikonou „Moje služby“.
Aké sú systémové požiadavky na prístup do Marketplace?
Jedinou podmienkou je mať webový prehliadač minimálne v nasledujúcich verziách: Internet Explorer 8, Google Chrome V28, Apple Safari v6.0.5, Firefox V22.
Ak mám viac firiem, môžem ich všetky spravovať v Marketplace pod jedným používateľským účtom?
Áno, všetky firmy je možné sprístupniť cez jeden používateľský účet, teda pod jedno prihlasovacie meno a heslo do Marketplace. Používateľ si len musí pri párovaní každej ďalšej firmy zvoliť možnosť spárovania s už existujúcim používateľským účtom.
Ako často je potrebné meniť heslo do aplikácie Marketplace?
Heslo je nutné meniť každých 80 dní.
Čo je Merchant Portal?
Merchant Portal je zákaznícky webový portál, ktorý sme pre vás vytvorili na každodenné používanie. Poskytuje vám úplný prehľad o všetkých vašich transakciách a platbách, ktoré prebehli cez váš platobný terminál alebo platobnú bránu GP webpay. Dozviete sa tu tiež všetky dôležité aktuálne oznámenia.
Kde nájdem prihlasovacie údaje?
Prihlasovacie údaje vám pošleme na e-mailovú adresu uvedenú vo vašej zmluve. Odkaz na prihlásenie nájdete v pravom hornom logu na stránkach www.globalpayments.sk alebo kliknite tu.
Aké sú hlavné výhody Merchant Portalu?
V Merchant Portali nájdete rad funkcií, ktoré sú užitočné pre vaše podnikanie, ako napríklad:
Ako často sú údaje v portáli aktualizované?
Vďaka portálu máte nepretržitý prístup k informáciám a flexibilitu, ktorú vám tlačené papierové výkazy neumožnia. Všetky údaje sú každodenne aktualizované a jednotlivé transakcie sú zobrazované vrátane všetkých potrebných detailov. Samotný portál je dostupný nonstop, 24 hodín denne, 7 dní v týždni.
Môžem si tu vytvárať výpisy?
Merchant Portal umožňuje používateľovi množstvo spôsobov, ako so svojimi dátami ďalej pracovať. Zoznamy je možné filtrovať nielen podľa obchodného miesta a časového obdobia, ale tiež podľa celého radu ďalších možností. Nastaviť si môžete formát, pravidelnosť či e-mailové adresy, na ktoré chcete výpisy dostávať. Jazyk výpisov sa nastaví automaticky, spravidla v češtine a v angličtine. Vygenerované PDF výpisy budú zároveň uložené v portáli v sekcii Výpisy, kde sú archivované 2 roky. V prípade, že s vašimi dátami pracuje ďalej účtovník, iste ocení možnosť dávkového spracovania vybraných súborov.
Existuje demo prístup do portálu, kde by som si funkcionality mohol vyskúšať?
Aby ste sa mohli pozrieť na demo verziu nášho zákazníckeho portálu Merchant Portal, nemusíte mať
u nás podpísanú zmluvu. Prihlásiť sa môžete prostredníctvom prihlasovacích údajov nižšie:
Adresa: oms.test.gpe.cz/mportal/index.xhtml
Prihlasovacie meno:: testmerchant
Heslo: 111111