Analyzujte svoje predajné dáta ako nikdy predtým!

 

Vyriešené

GP analytics je exkluzívna štatistika o vašom podnikaní

Chcete vedieť, ako si váš obchod vedie v porovnaní s konkurenciou? Akú časť tržieb prinášajú vaši verní zákazníci? V akú dennú dobu je váš personál najvyťaženejší a kedy naopak môžete ponúknuť vašim zákazníkom rýchlejšiu obsluhu? Vyskúšajte novú službu, ktorú ponúkame našim zákazníkom. GP analytics nájdete v aplikácii Marketplace na mygp.sk.

Oprite svoje rozhodnutia o čísla a zarábajte viac!

V GP analytics máte k dispozícii 2 časti: Analytika a Benchmark.

V časti Analytika nájdete prehľadné informácie o zákazníkoch platiacich platobnou kartou vo vašich prevádzkach. Skladá sa z dvoch modulov:

  • Prehľad
  • Porovnanie

Časť Benchmark porovná vašu výkonnosť s konkurenciou v okolí. Nájdete v nej dva moduly:

  • Správanie
  • Útrata

Jednoduchý a nenahraditeľný obchodný nástroj

Dostupné odkiaľkoľvek

Dáta si môžete prezerať z počítača alebo telefónu. Stačí sa prihlásiť na mygp.sk.

Jednoduché použitie

Reporty sú hneď pripravené na použitie. Stačí vybrať, čo chcete vidieť.

Trendy vývoja v čase

Prehľadne zobrazený medzimesačný a medziročný vývoj.

Dáta vždy aktuálne

Dáta zo všetkých vašich prevádzok a e-shopov nahrávame do aplikácie denne.

Unikátne možnosti

Dáta, ktoré uvidíte sú unikátne. Inde ich nezískate. Môžete porovnať svoje prevádzky alebo sa porovnať s konkurenciou.

Novinka!

Sledujte predikcie, ako sa budú predaje u vás vyvíjať v nasledujúcich dňoch.

Modul: Prehľad

Ako sa delia tržby medzi nových a vracajúcich sa zákazníkov?

Čo získam?
  • Porovnanie celkového počtu transakcií, objemu tržieb, priemernej výšky transakcie a prehľad o najviac a najmenej rušných časoch na prevádzke.
  • Vývoj ukazovateľov v čase
  • Novinka! Predikcia toho, ako sa budú predaje u vás vyvíjať v nasledujúcich dňoch
Ako mi tieto dáta pomôžu?
  • Umožnia vám sledovať dlhodobý trend vývoja všetkých alebo jednotlivých prevádzok.
  • Môžete si pridávať vlastné poznámky, aby ste sa mohli pozrieť späť a zistiť, ako a ktoré aktivity ovplyvnili predaje.
  • Zvyšujú efektivitu plánovania personálu na prevádzkach vďaka informáciám o najrušnejších časoch na prevádzke a predikcie na nasledujúce dni.

Modul: Porovnanie

Ktorým mojim prevádzkam sa darí lepšie a ktorým horšie?

Čo získam?
  • Porovnanie výkonnosti mojich prevádzok podľa objemu tržieb a počtu transakcií pre nových a vracajúcich sa zákazníkov.
Ako mi tieto dáta pomôžu?
  • Umožňujú vám monitorovať prevádzky napr. v závislosti od marketingových akcií, alebo po aktivitách zameraných na získanie nových zákazníkov alebo na zvýšenie tržieb.

Modul: Správanie

Kto dokáže prilákať viac zákazníkov, vy alebo vaša konkurencia?

Čo získam?
  • Porovnanie s konkurenciou založené na správaní zákazníkov.
Ako mi tieto dáta pomôžu?
  • Zistíte, či vaši miestni konkurenti majú podobné alebo odlišné výsledky, a čo by ste mohli robiť lepšie.
  • Pochopíte, či konkurenti priťahujú vracajúcich sa zákazníkov častejšie ako vy. Možno majú vernostný program?

Modul: Útrata

Míňajú u mňa zákazníci viac alebo menej ako u mojej konkurencie?

Čo získam?
  • Porovnanie, aké sú priemerné výdavky klienta v mojom odbore podnikania, rozdelenie nákupov podľa dní v týždni a priemernú výšku transakcie v čase.
Ako mi tieto dáta pomôžu?
  • Pochopíte, či sú vaše ceny primerané v porovnaní s miestnou konkurenciou, alebo ktoré sú jej lepšie a horšie dni.
  • Môžete zvýšiť ceny a aj tak si udržať zákazníkov? Mali by ste znížiť ceny, pretože ste možno drahší?

Ako s GP analytics pracovať?

V krátkych, prehľadných videonávodoch nájdete užitočné rady ako službu využiť.

Prvé prihlásenie pomocou pozývacieho e-mailu (A1)

Základné menu aplikácie (A2)


Kto a kedy u mňa nakupuje (B1)


Porovnanie mojich prevádzok (B2)


Porovnanie s konkurenciou (B3)


Môj podiel na nákupoch zákazníka (B4)


Ako získam prihlasovacie údaje?

Prístupové údaje sme vám zaslali mailom po podpise zmluvy alebo aktivácii služby. E-mail vám bol zaslaný z adresy salessupport@globalpayments.sk. Skontrolujte, prosím, doručenú poštu v maile, ktorý ste uviedli ako kontaktný mail do zmluvy o akceptácii kariet s Global Payments, tiež spam a hromadnú poštu.

Najčastejšie otázky o službe GP analytics

Prístupové údaje ste od nás dostali mailom po podpise zmluvy alebo po aktivácii služby. E-mail vám bol odoslaný z adresy salessupport@globalpayments.sk. Skontrolujte doručenú poštu v e-mailovej schránke, ktorú ste uviedli ako kontaktnú do zmluvy o akceptácii kariet s Global Payments. Skontrolujte si tiež spam a hromadnú poštu. Ak ste e-mail aj napriek tomu nenašli, použite formulár na stránke alebo napíšte na adresu salessupport@globalpayments.sk. Ozveme sa vám do 24 hodín.

 

 Časť Analytika vám pomôže odpovedať na otázky:

Ako sa vyvíja počet transakcií a objem predaja pri všetkých, nových a vracajúcich sa zákazníkoch?

• Aký bude objem predaja v nasledujúcich 7 dňoch? 

• Aká je priemerná výška nákupu?

V akom čase máte najviac zákazníkov a kedy máte najvyšší predaj?

Ktoré prevádzkarne sú najvýkonnejšie a ktoré najmenej?

 

Časť Benchmark porovná vašu výkonnosť s konkurenciou v okolí:

Aký je pomer nových a vracajúcich sa zákazníkov u vás a u konkurencie?

Je návštevnosť u vás a u konkurencie iná?

Kedy zákazníci najviac nakupujú u vás a u konkurencie?

V časti Analytika je pre porovnanie kľúčové obdobie 12 mesiacov. Zákazníci, ktorí v tomto období nakúpili prvýkrát, sú v reporte označení ako noví. Zákazníci, ktorí za 12 mesiacov nakúpili viackrát, sú označení ako vracajúci sa. V časti Benchmark je sledované obdobie jeden mesiac. Zákazníci, ktorí v v priebehu mesiaca nakúpili prvýkrát, sú v reporte označení ako noví. Zákazníci, ktorí v priebehu mesiaca nakúpili viackrát, sú označení ako vracajúci sa.

V reportoch sú zahrnuté dáta o platbách na vašich platobných termináloch, či platobnej bráne. V module Benchmark sú zahrnuté aj anonymizované dáta od vašich konkurentov.

Na porovnanie výkonnosti vášho podnikania sme vybrali konkurentov pôsobiacich v rovnakom odvetví a v rovnakej oblasti ako vaše prevádzky. Detailné informácie o zahrnutých konkurentoch vám však nemôžeme poskytnúť vzhľadom na európsku legislatívu GDPR.

Aktualizácia dát v časti Analytika prebieha denne. V reportoch uvidíte preto ako najnovšie dáta, dáta za predošlý deň. Časť Benchmark je aktualizovaná mesačne vždy okolo 15. v mesiaci.

 

V aplikácii sú k dispozícii dáta za posledné 2 roky.

 Na linku podpory +421 222 121 212 alebo mailom na salessupport@globalpayments.sk