Chcete vedieť, ako si váš obchod vedie v porovnaní s konkurenciou? Akú časť tržieb prinášajú vaši verní zákazníci? V akú dennú dobu je váš personál najvyťaženejší a kedy naopak môžete ponúknuť vašim zákazníkom rýchlejšiu obsluhu? Vyskúšajte novú službu, ktorú ponúkame našim zákazníkom. GP analytics nájdete v aplikácii Marketplace na mygp.sk.
V GP analytics máte k dispozícii 3 časti: Analýza platieb, Porovnanie s konkurenciou a Demografia zákazníkov.
V časti Analýza platieb nájdete prehľadné informácie o zákazníkoch platiacich platobnou kartou vo vašich prevádzkach. Skladá sa z troch modulov:
Časť Porovnanie s konkurenciou porovná vašu výkonnosť s konkurenciou v okolí. Nájdete v nej dva moduly:
Časť Demografia zákazníkov spoznáte svojich zákazníkov podľa ich demografických charakteristík. Skladá sa z troch modulov:
Dáta si môžete prezerať z počítača alebo telefónu. Stačí sa prihlásiť na mygp.sk.
Reporty sú hneď pripravené na použitie. Stačí vybrať, čo chcete vidieť.
Prehľadne zobrazený medzimesačný a medziročný vývoj.
Dáta zo všetkých vašich prevádzok a e-shopov nahrávame do aplikácie denne.
Dáta, ktoré uvidíte sú unikátne. Inde ich nezískate. Môžete porovnať svoje prevádzky alebo sa porovnať s konkurenciou.
Sledujte predikcie, ako sa budú predaje u vás vyvíjať v nasledujúcich dňoch.
Ako sa delia tržby medzi nových a vracajúcich sa zákazníkov?
Čo získam?Ktorým mojim prevádzkam sa darí lepšie a ktorým horšie?
Čo získam?Porovnanie prevádzok medzi sebou v rámci vybraného obdobia.
Čo získam?Kto dokáže prilákať viac zákazníkov, vy alebo vaša konkurencia?
Čo získam?Míňajú u mňa zákazníci viac alebo menej ako u mojej konkurencie?
Čo získam?Tento nový modul je k dispozícii iba pre klientov s funkciou Porovnanie s konkurenciou (tj. balíček štandard).
Čo získam?Tento nový modul je k dispozícii iba pre klientov s funkciou Porovnanie s konkurenciou (tj. balíček štandard).
Poskytuje prehľad o tom, kde jeho zákazníci žijú a kde utrácajú
Čo získam?Tento nový modul je k dispozícii iba pre klientov s funkciou Porovnanie s konkurenciou (tj. balíček štandard).
V krátkych, prehľadných videonávodoch nájdete užitočné rady, ako službu využiť.
Pozrite sa na video: Novinky v službe GP analytics – jednoduchšie ovládanie a predikcia vývoja podnikania
Prvé prihlásenie pomocou pozývacieho e-mailu (A1)
Základné menu aplikácie (A2)
Kto a kedy u mňa nakupuje (B1)
Porovnanie mojich prevádzok (B2)
Porovnanie s konkurenciou (B3)
Môj podiel na nákupoch zákazníka (B4)
Prihláste sa pomocou webového portálu Marketplace na mygp.sk.
Neviete svoje prihlasovacie údaje do portálu Marketplace?
Volajte na 222 121 212 alebo píšte na [email protected]
Prístupové údaje sme vám zaslali mailom po podpise zmluvy alebo aktivácii služby. E-mail vám bol zaslaný z adresy [email protected]. Skontrolujte, prosím, doručenú poštu v maile, ktorý ste uviedli ako kontaktný mail do zmluvy o akceptácii kariet s Global Payments, tiež spam a hromadnú poštu.
Ako získam prístupové údaje?
Prístupové údaje ste od nás dostali mailom po podpise zmluvy alebo po aktivácii služby. E-mail vám bol odoslaný z adresy [email protected]. Skontrolujte doručenú poštu v e-mailovej schránke, ktorú ste uviedli ako kontaktnú do zmluvy o akceptácii kariet s Global Payments. Skontrolujte si tiež spam a hromadnú poštu. Ak ste e-mail aj napriek tomu nenašli, použite formulár na stránke alebo napíšte na adresu [email protected]. Ozveme sa vám do 24 hodín.
Na čo všetko slúži GP analytics?
Časť Analytika vám pomôže odpovedať na otázky:
• Ako sa vyvíja počet transakcií a objem predaja pri všetkých, nových a vracajúcich sa zákazníkoch?
• Aký bude objem predaja v nasledujúcich 7 dňoch?
• Aká je priemerná výška nákupu?
• V akom čase máte najviac zákazníkov a kedy máte najvyšší predaj?
• Ktoré prevádzkarne sú najvýkonnejšie a ktoré najmenej?
Časť Benchmark porovná vašu výkonnosť s konkurenciou v okolí:
• Aký je pomer nových a vracajúcich sa zákazníkov u vás a u konkurencie?
• Je návštevnosť u vás a u konkurencie iná?
• Kedy zákazníci najviac nakupujú u vás a u konkurencie?
Aký je rozdiel medzi novými a vracajúcimi sa zákazníkmi?
V časti Analytika je pre porovnanie kľúčové obdobie 12 mesiacov. Zákazníci, ktorí v tomto období nakúpili prvýkrát, sú v reporte označení ako noví. Zákazníci, ktorí za 12 mesiacov nakúpili viackrát, sú označení ako vracajúci sa. V časti Benchmark je sledované obdobie jeden mesiac. Zákazníci, ktorí v v priebehu mesiaca nakúpili prvýkrát, sú v reporte označení ako noví. Zákazníci, ktorí v priebehu mesiaca nakúpili viackrát, sú označení ako vracajúci sa.
Aké dáta sú analyzované v GP analytics?
V reportoch sú zahrnuté dáta o platbách na vašich platobných termináloch, či platobnej bráne. V module Benchmark sú zahrnuté aj anonymizované dáta od vašich konkurentov.
Ktorí konkurenti sú zahrnutí do analýzy a prečo?
Na porovnanie výkonnosti vášho podnikania sme vybrali konkurentov pôsobiacich v rovnakom odvetví a v rovnakej oblasti ako vaše prevádzky. Detailné informácie o zahrnutých konkurentoch vám však nemôžeme poskytnúť vzhľadom na európsku legislatívu GDPR.
Ako často sa dáta aktualizujú?
Aktualizácia dát v časti Analytika prebieha denne. V reportoch uvidíte preto ako najnovšie dáta, dáta za predošlý deň. Časť Benchmark je aktualizovaná mesačne vždy okolo 15. v mesiaci.
Aké najdlhšie časové obdobie si môžem zobraziť?
V aplikácii sú k dispozícii dáta za posledné 2 roky.
Kam sa mám obrátiť s otázkou / návrhom?
Na linku podpory +421 222 121 212 alebo mailom na [email protected]