Áno. GP webpay umožňuje prijímať platby nielen v eurách, ale aj v českých korunách, amerických dolároch, britských librách, maďarských forintoch, poľských zlotých a ruských rubľoch. Zákazníkom zo zahraničia sa tiež automaticky prispôsobí jazyk platobnej brány.

Jazyk platobnej brány sa automaticky prispôsobí prostrediu zákazníka. V súčasnosti ponúka 19 jazykových mutácií - okrem slovenčiny a češtiny tiež angličtinu, arabčinu, dánčinu, fínčinu, francúzštinu, holandčinu, taliančinu, lotyštinu, maďarčinu, nemčinu, nórčinu, poľštinu, portugalčinu, ruštinu, španielčinu, švédčinu a ukrajinčinu.

Nie. Číslo karty, jej exspirácia aj CVC slúži iba na autorizáciu platby v platobnej bráne GP webpay a nikdy nie sú odovzdávané obchodníkom. Obchodník sa len dozvie, či platba prebehla v poriadku. E-shopom tým odpadá nutnosť zavádzať náročné bezpečnostné opatrenia.

O bezpečie ich zákazníkov sa stará prevádzkovateľ platobnej brány GP webpay, Global Payments Europe, ktorý pravidelne prechádza prísnymi bezpečnostnými auditmi. Tie zaručujú, že citlivé údaje nebudú zneužité.

V platobnej bráne zaplatí zákazník čiastku za tovar, ktorá je v plnej výške strhnutá z jeho účtu. Vaša banka vám následne pripíše sumu zníženú o transakčný poplatok. Jeho výška je individuálna a závisí len od vašej dohody s bankou.

Peniaze vám vaša banka pripíše na účet obvykle nasledujúci pracovný deň po úspešnom dokončení platby cez GP webpay.

Cena za využívanie GP webpay môže byť rôzna, záleží predovšetkým na objeme transakcií, ktoré cez platobnú bránu prejdú. O podrobnostiach týkajúcich sa ceny, poplatkov a podmienok využívania platobnej brány vás informuje náš obchodný zástupca alebo nám v prípade otázok napíšte na [email protected].

Implementáciu vykonáva klient sám na základe dokumentácie, ktorú poskytujeme. Sú v nej všetky potrebné informácie vrátane funkčných skriptov v PHP a JAVA. Skúsený programátor zvládne platobnú bránu implementovať v priebehu 2 - 3 dní vrátane otestovania funkčnosti systému.