Stovky terminálov sú poškodené personálom, zákazníkmi alebo pri nečakaných udalostiach. Máme však na to riešenie.
Poškodený terminál vám rýchlo vymeníme,
aby ste sa vyhli neplánovaným nákladom:
Neplatíte za poškodenie alebo stratu terminálu.
✔ Terminál vám bez otázok a vysvetľovania vymeníme.
Neplatíte za výjazd
technika.
✔ Prídeme k vám zadarmo, a to aj opakovane.
Prijímajte platby cez mobil pri poruche terminálu.
✔ Môžete sa spoľahnúť na záložný terminál v mobile.
To všetko len za 11,99 EUR bez DPH mesačne za prevádzku.
600 EUR za každý poškodený alebo stratený terminál.
80 EUR za každý výjazd technika.
Stres - technik za vami príde najneskôr ďalší pracovný deň.
Touto službou chránime všetky terminály bez ohľadu na ich počet na prevádzke.
Nepýtame sa, kto škodu spôsobil, ani ako k nej došlo. Jednoducho terminál vymeníme. Bez otázok.
Vždy, keď nastane problém, prídeme a vymeníme terminál. Máte tak absolútnu istotu bez ohľadu na počet výjazdov technika alebo škodových udalostí.
Jednoducho zavolajte na telefónne číslo uvedené na vašom termináli. Všetko vybavíme.
Poistenie podnikania je dôležité, ale pokrýva aj prenajaté platobné terminály? Sú chránené proti strate, krádeži či poškodeniu personálom alebo zákazníkmi? A čo zmluvné sankcie za ich poškodenie? Často tomu tak nie je alebo je krytie obmedzené a s dodatočnými poplatkami.
Naozaj nebudem nič platiť, keď sa terminál poškodí alebo stratí?
Nebudete nič platiť. Služba navyše kryje všetky terminály v rámci danej prevádzky, nie iba jeden terminál.
Ako mám postupovať, keď sa s terminálom niečo stane?
Napíšete nám email, alebo nám zavoláte. Nahlásite, že je s terminálom problém, a to je všetko. My zabezpečíme výmenu. Nebudeme od vás chcieť žiadne protokoly alebo vysvetľovanie, nebudeme prešetrovať, ako k poškodeniu došlo.
Potrebujem túto službu, keď už mám poistenú prevádzku?
Pravdepodobne áno. Poistenie sa často nevzťahuje na prenajaté vybavenie alebo na škody, ktoré spôsobí niekto iný – napr. zákazník. Pri poistení sa tiež vykonáva šetrenie a spravidla sa platí spoluúčasť. Spoluúčasť sa u nás neplatí. Odporúčame pozorne si prečítať podmienky vášho poistenia.
Mám viac terminálov a prevádzok. Dá sa služba objednať pre všetky terminály a prevádzky?
Áno. Ak máte všetky terminály na jednej prevádzke, stačí si objednať jeden balíček Global Payments Care za 11,99 EUR mesačne bez DPH. Pokiaľ máte prevádzok viac, Global Payments Care sa dá objednať pre každú prevádzku.
Keď sa môj terminál poškodí, kedy budem môcť opäť prijímať platby?
Technik príde podľa dohody s vami, najneskôr do druhého pracovného dňa. Výmenu zabezpečíme prioritne, pretože chápeme, že obmedzenie prijímania platieb môže spôsobiť prevádzkové komplikácie. A ak nám dáte vopred vedieť, tak pripravíme pre vás záložný terminál v mobile, ktorý viete využiť okamžite a kedykoľvek.