Vážení klienti, ešte raz sa vám ospravedlňujeme za nedávny výpadok našich služieb.
Čo sa stalo?
Naša infraštruktúra čelila útoku DDoS, pri ktorom je na nás presmerované obrovské množstvo požiadaviek. Chceli by sme vás uistiť, že bezpečnosť platieb alebo akýchkoľvek údajov nebola nijako narušená. Cieľom útoku bolo narušiť dostupnosť našich služieb.
Čo robíme, aby sa situácia neopakovala?
Pripravili sme opatrenia, ktoré povedú k ďalšiemu zlepšeniu ochrany proti sofistikovaným typom útokov. Tento druh vyššej ochrany bude vyžadovať zmenu IP adresy našej platobnej brány.
Kto si bude musieť IP adresu zmeniť?
Zmenu budú musieť urobiť iba niektorí klienti. Týchto klientov budeme kontaktovať emailom, sms aj telefonicky. Nikoho iného sa zmena netýka.
Ako zmeniť IP adresu?
Ak sa vám ozveme, musíte pridať novú IP adresu, inak vám platobná brána nebude fungovať. Kontaktujte vaše IT oddelenie a požiadajte ich o nasledujúcu zmenu. Pridajte novú IP adresu 107.162.128.0/17 a povoľte celý tento rozsah. Zároveň ponechajte aj IP adresu pôvodnú. Zmenu vykonajte do 30. júna 2023.
Testovacie prostredie je pre vás už pripravené. Dôrazne odporúčame otestovať pripojenie v teste pred vykonaním zmien v produkcii.
Ako budeme postupovať ďalej?
V nasledujúcich dňoch vás budeme kontaktovať s prípadnými doplňujúcimi informáciami. Pokiaľ sa vám neozveme, zmena sa vás netýka a nemusíte robiť nič.
V prípade otázok napíšte na [email protected].
Ďakujeme, že nám pomôžete zvýšiť bezpečnosť.
Global Payments