• Hlavná stránka
  • O nás
  • Blog
  • Partnerská spolupráca
  • Kontakty
  • Merchant portal
  • Prihlásiť sa
  • Platobné terminály
      • Platobné terminály
      • O platobných termináloch
      • Zažiadajte si o platobný terminál ešte dnes.
      • Začínam s terminálom
      • Ak s terminálom začínate, radi vám poradíme.
      • Mám skúsenosť s terminálom
      • Ak hľadáte nového poskytovateľa, ste tu správne.
      • Podľa oboru podnikania
      • Vyberte si terminál podľa typu vašeho podnikania.
      • Katalóg terminálov
      • Vyberte si zariadenie podľa vašej potreby.
  • Platobná brána
      • Platobná brána
      • Platobná brána pre e-shopy
      • Zistite všetko o platobnej bráne GP webpay.
      • Doplnky a pluginy
      • Doplnky pre Wordpress, Magento, Shoptet a ďalších.
      • Push platby
      • Riešenie pre platby online bez e-shopu.
  • Terminál v mobile
      • Terminál v mobile
      • O službe
      • Zistite viac, ako aplikácia funguje.
      • Tap to Pay na iPhone
      • Prijímajte bezkontaktné platby priamo cez iPhone.
      • Kryptomeny
      • Jednoduché prijímanie platieb v kryptomenách.
      • Manuál k aplikácii
      • S aplikáciou začínate alebo hľadáte aké zariadenie je podporované?
      • Často kladené otázky
      • Najčastejšie kladené otázky a odpovede.
  • Doplnkové služby
      • Doplnkové služby
      • Prehľad doplnkových služieb
      • Zadovážte si k vášmu produktu aj ďalšie služby.
      • DCC: Dynamická konverzia meny
      • Umožnite zahraničným zákazníkom zaplatiť v ich mene.
      • Flexibilné financovanie
      • Podnikateľské financovanie, ktoré sa spláca cez terminál.
      • Easykasa (eKasa)
      • Terminál, eKasa a fiškálna tlačiareň v jednom.
      • GP analytics
      • Oprite sa vo svojich rozhodnutiach o čísla.
      • GP stars
      • Zbierajte zákaznícke hodnotenia cez terminál.
      • PCI DSS
      • Predchádzajte nebezpečiu úniku údajov o kartách.
      • Acquiring+
      • Archivujte účtenky z terminálu a ušetrite.
      • Global Payments Care
      • Terminál vám vymeníme bez otázok, zadarmo a to aj opakovane.
      • Nabíjacie stanice EV charging
      • Zariadime vám nabíjaciu stanicu priamo pred vašim podnikom.
      • Autoasistencia
      • Spoľahlivá pomoc na cestách pre všetky vaše vozidlá.
  • Podpora
      • Podpora
      • Marketplace (Zákaznícky portál)
      • Váš nový online portál pre správu produktov a služieb.
      • Centrum zákazníckej podpory
      • Získejte ďalšie informácie o produktoch a službách.
      • Platobné terminály
      • Prijímanie platieb, zaúčtovanie, reklamácie a mnoho ďalších.
      • Platobná brána GP webpay
      • Najčastejšie otázky a odpovede k platobnej bráne.
      • Terminál v mobile
      • Aplikácia GP tom a ako s ňou pracovať.
      • Doplnkové služby
      • Najčastejšie otázky a odpovede k doplnkovým službám.
      • Merchant Portal
      • Sťahujte si výpisy a informácie o transakciách.
      • Dôležité dokumenty
      • Obchodné podmienky, reklamačný poriadok, sadzobník poplatkov.
      • Schéma MIF++
      • Ako funguje transparentné účtovanie?
  • Platobné terminály
      • Platobné terminály
      • O platobných termináloch
      • Zažiadajte si o platobný terminál ešte dnes.
      • Začínam s terminálom
      • Ak s terminálom začínate, radi vám poradíme.
      • Mám skúsenosť s terminálom
      • Ak hľadáte nového poskytovateľa, ste tu správne.
      • Podľa oboru podnikania
      • Vyberte si terminál podľa typu vašeho podnikania.
      • Katalóg terminálov
      • Vyberte si zariadenie podľa vašej potreby.
  • Platobná brána
      • Platobná brána
      • Platobná brána pre e-shopy
      • Zistite všetko o platobnej bráne GP webpay.
      • Doplnky a pluginy
      • Doplnky pre Wordpress, Magento, Shoptet a ďalších.
      • Push platby
      • Riešenie pre platby online bez e-shopu.
  • Terminál v mobile
      • Terminál v mobile
      • O službe
      • Zistite viac, ako aplikácia funguje.
      • Tap to Pay na iPhone
      • Prijímajte bezkontaktné platby priamo cez iPhone.
      • Kryptomeny
      • Jednoduché prijímanie platieb v kryptomenách.
      • Manuál k aplikácii
      • S aplikáciou začínate alebo hľadáte aké zariadenie je podporované?
      • Často kladené otázky
      • Najčastejšie kladené otázky a odpovede.
  • Doplnkové služby
      • Doplnkové služby
      • Prehľad doplnkových služieb
      • Zadovážte si k vášmu produktu aj ďalšie služby.
      • DCC: Dynamická konverzia meny
      • Umožnite zahraničným zákazníkom zaplatiť v ich mene.
      • Flexibilné financovanie
      • Podnikateľské financovanie, ktoré sa spláca cez terminál.
      • Easykasa (eKasa)
      • Terminál, eKasa a fiškálna tlačiareň v jednom.
      • GP analytics
      • Oprite sa vo svojich rozhodnutiach o čísla.
      • GP stars
      • Zbierajte zákaznícke hodnotenia cez terminál.
      • PCI DSS
      • Predchádzajte nebezpečiu úniku údajov o kartách.
      • Acquiring+
      • Archivujte účtenky z terminálu a ušetrite.
      • Global Payments Care
      • Terminál vám vymeníme bez otázok, zadarmo a to aj opakovane.
      • Nabíjacie stanice EV charging
      • Zariadime vám nabíjaciu stanicu priamo pred vašim podnikom.
      • Autoasistencia
      • Spoľahlivá pomoc na cestách pre všetky vaše vozidlá.
  • Podpora
      • Podpora
      • Marketplace (Zákaznícky portál)
      • Váš nový online portál pre správu produktov a služieb.
      • Centrum zákazníckej podpory
      • Získejte ďalšie informácie o produktoch a službách.
      • Platobné terminály
      • Prijímanie platieb, zaúčtovanie, reklamácie a mnoho ďalších.
      • Platobná brána GP webpay
      • Najčastejšie otázky a odpovede k platobnej bráne.
      • Terminál v mobile
      • Aplikácia GP tom a ako s ňou pracovať.
      • Doplnkové služby
      • Najčastejšie otázky a odpovede k doplnkovým službám.
      • Merchant Portal
      • Sťahujte si výpisy a informácie o transakciách.
      • Dôležité dokumenty
      • Obchodné podmienky, reklamačný poriadok, sadzobník poplatkov.
      • Schéma MIF++
      • Ako funguje transparentné účtovanie?
  • Platobné terminály
    • Ponuka POS
    • O platobných termináloch
    • Začínam s terminálom
    • Katalóg terminálov
    • Prejdite k nám
    • Podľa odboru podnikania
  • Terminál v mobile
    • O produkte
    • Tap to Pay na iPhone
    • Kryptomeny
    • Manuál k aplikácii
    • Často kladené otázky
  • Platobná brána
    • Platobná brána GP webpay
    • Doplnky a pluginy
    • Push platby
  • Doplnkové služby
    • Prehľad doplnkových služieb
    • Nabíjacie stanice EV charging
    • GP analytics
    • Flexibilné financovanie
    • Dynamická konverzia meny
    • GP stars
    • Archivácia účtenok
    • Easykasa (eKasa)
    • Autoasistencia
    • Poistenie terminálu
    • Global Payments Care
    • PCI DSS
  • Podpora
    • Marketplace
    • Centrum podpory
    • Najčastejšie otázky o termináloch
    • Najčastejšie otázky o GP webpay
    • Najčastejšie otázky o GP tom
    • Dôležité dokumenty
    • Prihlásenie do Merchant Portálu
  • Prihlásenie do portálu | Marketplace

Čo robiť, keď nefunguje terminál?

14. 6. 2022

Čo robiť, keď terminál prestane fungovať? Pomôže reštart, alebo mám rovno volať na technickú linku? Kde nájdem číslo? Čo keď má linka obsadené? Na všetky tieto otázky vám odpovieme v tomto článku.

Raz za čas sa stane, že vám platobný terminál prestane fungovať. V 90% prípadov je príčinou zlé alebo nestabilné internetové pripojenie. Preto ako prvú vec vyskúšajte, či vám funguje internet. Pokiaľ sa všetko zdá byť v poriadku, skúste prístroj reštartovať. Reštart sa pri jednotlivých typoch terminálov líši.

Ingenico (tlačidlový) – stlačte žlté tlačidlo a bodku a držte 2 sekundy.

Nexgo – terminál s Androidom a dotykovým displejom (bez tlačidiel). Reštart je podobný ako pri mobilnom telefóne. Z ľavej strany prístroja je tlačidlo vypnúť/zapnúť. Tlačidlo podržte. Na displeji sa objaví hláška s voľbou „Reštartovať”, rovnako ako pri mobilnom telefóne.

Pax – postup je rovnaký ako pri Nexgo, ale tlačidlo je na pravej strane.

PAX

Technická linka je nonstop

Keď reštart nepomôže, zavolajte na technickú linku. Na platobnom termináli, najčastejšie zospodu, by ste mali mať nálepku s telefónnym číslom na našu podporu. Pokiaľ sa nálepka poškodila, alebo ju nemožno prečítať, nájdete číslo na technickú linku priamo na našej webovej stránke www.globalpayments.sk. Podpora funguje non stop 24 hodín denne. Ak vám nedokážeme pomôcť po telefóne, posunieme prípad technikovi. Ten príde do štyroch, mimo hlavného mesta do ôsmich pracovných hodín (výnimkou sú terminály PAX, pri ktorých máme lehotu do druhého pracovného dňa).

risk

Čo keď nastane výpadok terminálov?

Ku krátkodobým výpadkom môže dôjsť. V máji postihol terminály niektorých z našich klientov výpadok, ktorý trval vyše pol hodiny. Za toto narušenie vášho podnikania sa ospravedlňujeme. Príčiny sme zistili a prijali také opatrenia, aby sme minimalizovali možnosť, že sa budú opakovať. Napriek tomu nemôžeme nikdy vylúčiť, že z nejakého iného dôvodu by mohlo k narušeniu prevádzky dôjsť. Ako budeme reagovať? Ihneď po zistení problému umiestnime na naše webové stránky výrazný žltý pruh s informáciou, že niečo nefunguje a kedy problém vyriešime. Akonáhle poruchu odstránime, opäť vás o tom budeme na webe informovať.

Ak zistíte, že vám terminál nefunguje a reštart nepomôže, zavolajte na technickú linku. Pokiaľ sa vám nepodarí dovolať, skontrolujte našu webovú stránku. Keď na nich uvidíte informáciu o poruche, nerobte nič, o probléme vieme a riešime ho. Na web vám napíšeme, kedy budú naše služby opäť v prevádzke. Ak vaša otázka nie je urgentná, prosíme, napíšte nám email na [email protected].

Ako zistiť, či transakcia prešla alebo nie?

Ak máte prístup do klientskeho portálu Merchant portal, pozrite sa do sekcie Autorizácia, kde uvidíte transakcie a ich stav. Ak sa k Merchant portalu nedostanete, alebo chcete mať istotu, zavolajte nám.

Keď dôjde k duplicitnej transakcii, žiadny strach, peniaze môžeme vrátiť priamo na kartu zákazníka.

Najčastejšie otázky

Toto sú najčastejšie otázky, kvôli ktorým nám voláte, a s ktorými vám radi pomôžeme:

Tlač účteniek – ako si zmeniť tlač účteniek, keď chcete tlačiť iba jednu účtenku, nie dve

Zmena nastavenia – klienti chcú zmeniť informácie na hlavičke účtenky

Technické otázky – ako si vytlačiť uzávierku, ako si urobiť kópiu uzávierky alebo účtenky

Kontrola transakcií – klienti chcú overiť, že platba prešla

Zmena prístupov – vygenerovanie nových prístupov na Merchant portal, Marketplace alebo Nest na archiváciu účteniek

Categories: Platobný terminál
Tags: Platobný terminál

Kategórie

  • Tipy a triky (24)
  • Inovácie (12)
  • Platobný terminál (10)
  • Terminál v mobile (10)
  • Legislatíva (9)
  • Tlačová správa (6)
  • Rozhovor (3)
  • CSR (2)
  • Platobná brána (2)

Štítky

Kartové asociácie Bezpečnosť Platobná brána DCC Dobrovolnictvo Inovácie Kryptomeny Popai Awards Platobný terminál PSD2 Sezónny terminál Terminál v mobile Trendy

Podpora

Prihlásenie na zákaznícky portál:

Marketplace


Nonstop technická podpora:

02 221 212 12

O spoločnosti

Poznajte Global Payments

Kontakty a médiá

Partnerská spolupráca

Kariéra

Naše produkty

Platobné terminály

Platobná brána

Terminál v mobile

Doplnkové služby

Podľa typu podnikania

Reštaurácie, bary a kaviarne

Hotely a ubytovacie zariadenia

Maloobchod

Slobodné povolania

Služby

Mestá a obce

Preprava zásielok

Športové zariadenia

Akcie a festivaly

Mohlo by vás zaujímať

Doplnky a pluginy

Shoptet

Blog

MIF++

Hľadám ...

Chcem začať brať karty

Chcem zmeniť poskytovateľa

Global Payments je obchodný názov spoločnosti Global Payments s.r.o., ktorá podniká v Českej republike, so sídlom V Olšinách 626/80, Strašnice, 100 00 Praha 10, Česká republika, IČO: 042 35 452 zapísaná v obchodnom registri vedenom Mestským súdom v Prahe, oddiel C, vložka 244453, konajúca na Slovensku prostredníctvom svojej organizačnej zložky Global Payments s.r.o., organizačná zložka, so sídlom na Vajnorská 100/B 831 04 Bratislava - Nové Mesto, IČO: 50 010 301, zapísaná v obchodnom registri vedenom Okresným súdom Bratislava I, oddiel Po, vložka 3016/B. Spoločnosť Global Payments s.r.o. je regulovaná Českou národnou bankou a oprávnená poskytovať platobné služby podľa zákona č. 370/2017 Sb. o platobnom styku na základe povolenia Českej národnej banky.

© 2025 Global Payments s.r.o. Všetky práva vyhradené. Všetky ostatné ochranné známky, názvy výrobkov a logá identifikované alebo uvedené v tomto dokumente sú majetkom príslušných vlastníkov.

  • Podmienky používania
  • Vyhlásenie o ochrane osobných údajov
  • Cookie Settings
  • GDPR